Τρίτη, Ιουνίου 13, 2006

Σπύρος


Ο Σπύρος είναι ένας άνθρωπος που είναι τιμή μου να τον θεωρώ φίλο μου. Και είναι ακόμα πιο απέραντη τιμή αν με θεωρεί φίλο του. Ο Σπύρος είναι ικανός να χωρέσει σε οποιαδήποτε περιγραφή του. Είναι ακόμα πιο ικανός, όμως, να τις βγάλει όλες λίγες και άσχετες με αυτό που πραγματικά είναι. Κάποιες φορές σου δίνει την εντύπωση ότι περιλαμβάνει τα πάντα και κάποιες άλλες ότι τα πάντα είναι λίγα για αυτόν.

Κάποτε μου έκανε την τιμή να με περιλάβει στο blog του. Αυτό που έγραψε για μένα ακόμα με στοιχειώνει: "Chris is no longer scared of what tommorow might bring, because yesterday had brought it".

Ομολογώ ότι δεν μου έχουν πει ποτέ πιο όμορφο και τρομακτικό συνάμα πράγμα. Ούτε και πρόκειται να μου πουν.

Μετά από κάτι τέτοιο, νομίζω ότι μπορώ κάλλιστα να με σκοτώσω χωρίς τύψεις ή αναστολές. Αυτά τα λόγια ορισμένες φορές μου αρκούν. Μετά από αυτά... σιωπή!
Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: